اشاعه فرهنگ عاشورا باعث شکست‌های پی در پی تروریست‌ها در منطقه شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز به‌واسطه اشاعه فرهنگ عاشورا شاهد شکست‌های پی در پی جبهه تروریست در عراق، لبنان و سوریه هستیم.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار  دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، اظهار داشت: واقعیت ایران اسلامی در جهان اسلام و در منطقه غرب آسیا به‌واسطه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری بی نظیر است و هر روز بر اقتدار ما افزوده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه فلسفه شهادت برگرفته از حماسه بزرگ کربلاست، گفت: شهدا با گام نهادن در مسیر حضرت ابا عبدالله(ع) برای حفظ و ترویج دستورات اسلام جان خود را فدا کردند.

حجت‌الاسلام‌ آل هاشم افزود: اگر فرهنگ شهادت‌طلبی و علاقه جوانان به جهاد اسلامی که برگرفته از همان فرهنگ عاشوراست در متن جامعه ما نبود، قطعا امروز از اسلام چیزی برای ما باقی نمانده بود.

وی تصریح کرد: نعمت دین و ولایت‌پذیری به برکت روحیه شهادت‌طلبی تاکنون در متن جامعه ما جاری و ساری شده است و کسی که در عصر حاضر این فرهنگ را احیا کرد بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: وظیفه بزرگی که ما در برابر شهدا باید خود را به آن ملزم بدانیم زنده نگه‌داشن یاد و نام و خاطره آن‌ها و ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی است که به برکت دفاع مقدس در کشور ما ترویج شده است.

حجت‌الاسلام‌ آل هاشم با اشاره به اینک دشمن می‌خواهد این فرهنگ  ناب را از ما بگیرد، بیان کرد: امروز دشمن با ورود به عرصه جنگ نرم از تمام امکانات خود جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند که مردم و مسوولین باید نسبت به این مساله هوشیار باشند.

وی اظهار داشت: همه ما باید بدانیم تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه پیشرفت‌های علمی، فناوری، هسته‌ای و پیشرفت‌های نظامی و تسلیحاتی به‌واسطه جان‌فشانی شهدا بوده است و لذا باید با تمام قوا از آن‌ها پاسداری کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بخش دیگری خطاب به مداحان و مبلغان دینی تأکید کرد: مداحان و مبلغان دینی  باید از فرصت محرم و صفر جهت معرفت‌افزایی و احیای اصول مبانی دینی استفاده کنند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا